środa, 26 września 2012

Blogowe piękności

Ostatnio wędruję po różnych blogach i podziwiam co też te dziewczyny potrafią wyczarować. Rzeczy są po prostu piękne i chciałoby się mieć je wszystkie. Oto co spodobało mi się podczas przeglądania i co bardzo chciałabym mieć (może uda mi się część z tych piękności nabyć w przyszłości):

Na początek kolczyki torciki z bloga ModelinDesign

Wyglądają jak prawdziwy torcik i są wprost cudne. Na blogu Veroniki można jeszcze wiele pięknej biżuterii zobaczyć, ale zdecydowanie te kolczyki najbardziej przypadły mi do gustu:)

Zakładka do książki Pierre z bloga Bonsai'owe robótki

Właściwie wszystkie zakładki są przepięknie i jak miałabym wybrać to nie mogłabym się zdecydować dlatego wstawiam tutaj najnowszą.

Podkładki z motywem afrykańskim z bloga Różane Wzgórze

Jedząc mając takie podkładki pod talerzami to od razu każde danie lepiej smakuje. Mika na swoim blogu ma też fantastyczne kosmetyczki, które ubóstwiam.

Saszetki czyli nerki z bloga Joanka-z




Praktyczne i piękne. Mi szczególnie podoba się ta biała w kwiaty.

Poduszka robocik z bloga Różności dla przyjemności

Motyw z robocikiem bardzo mi się podoba. Jest taka słodziutka, ze chciałoby się po prostu wtulić.


Kolejność w jakiej przedstawione są prace jest przypadkowa, bo podobają mi się wszystkie równorzędnie. Podziwiam autorki i życzę tego żeby już na zawsze tworzenie takich piękności było dla nich przyjemnością.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...