poniedziałek, 17 września 2012

Top z podkoszulka - DIY

Ostatnio zainteresowałam się ideą DIY (Do It Yourself) czyli Zrób to sam. Na wielu blogach można znaleźć tutoriale jak wykonać różne rzeczy samemu. Natknęłam się na jednym z nich jak zrobić nowy top ze starego podkoszulka i postanowiłam też spróbować.
Oto co mi wyszło:

Potrzebujemy zwykłej podkoszulki, może być z nadrukiem (wtedy nawet lepiej wygląda) lub bez.
Odcinamy rękawki i część kołnierzykową (zostawiamy skrawki na później):
 Ze skrawków wycinamy paski (lepiej grubsze niż moje i raczej jednakowej grubości):
Zszywamy paski ze sobą żeby powstały trzy długie pasy:
I splatamy je ze sobą robiąc warkoczyk:
Jak będziecie mieć grubsze i takie same paski to warkoczyk wyjdzie ładniejszy niż mój.
Następnie spinamy szpilkami część w której ma się znajdować nasz warkoczyk (jeżeli nie chce wam się robić warkoczyka możecie dać jakiś ciekawy sznureczek nawet w innym kolorze i będzie jeszcze ciekawiej):

i zszywamy z przodu koszulki i z tyłu:
Warkoczyk przeplatamy przez zszycia tak, ze tylko z jednej strony można go związać.
Tada! I top gotowy:)

Warkoczyk można związywać lub wymierzyć jakie dokładnie ma być ramiączko i zszyć.
Przepraszam za dość marne zdjęcia, ale robiłam je sama więc było mi trochę trudno;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...