środa, 24 października 2012

Znowu recyklingowo:)

Bardzo lubię jak coś można ponownie użyć i zrobić z czegoś nieużytecznego w swojej pierwotnej formie coś użytecznego w innej formie:D Dlatego też bardzo chętnie wzięłam udział w dwóch recyklingowych wyzwaniach:

Przepis na... recyklingowe scrapowanie - edycja Lejdi

Wyzwanie oszczędnościowe - Scrap-ścinki

 Zrobiłam notesik na zapiski:

Do jego wykonania użyłam: okładek od nieważnego już kalendarzyka, kartek z bloku,  wisiorka w kształcie słonika (znaleziony wczoraj wśród jakichś staroci do wyrzucenia), nitki do zawieszenia słonika, sznureczka od rozerwanej torebki prezentowej, stempelka ze strony milkcoffeestamps oraz całej masy ścinków z papierów maści wszelakiej (od papierów do scrapu do wspomnianej rozerwanej torebki).

Chciałam żeby tło wyglądało trochę niedbale i nie pomalowałam stempelka, żeby nie przesadzić z kolorami, spodobała mi się taka biała "plama" pośrodku:)



13 komentarzy:

  1. Świetny :D mnie podoba się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowa praca :)
    Dziękujemy za udział w ścinkowym wyzwaniu.
    Alexandra - DT Scrap-Ścinki

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, jaki piękny ścinkowy notesik, tło wygląda rewelacyjnie! Bardzo dziękujemy za udział w Scrap Ścinkowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Przyznam nieskromnie, że mi też tło się podoba;P

      Usuń
  4. Super to wygląda :) tło i w ogóle kompozycja - masz to coś :)
    Pozdrawiam! Cath z lavenderandrosestories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny artystyczny nieład - fajnie sobie tak pobałaganić ;) Dziękujemy za udział w ścinkowej zabawie :)
    P.S. nieśmiało poproszę o usunięcie weryfikacji obrazkowej - ułatwiłoby to komentowanie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja nawet nie wiedziałam, że coś takiego jest włączone:O

      Usuń
  6. Szalona ta kompozycja. Mimo chaosy, wygląda na bardzo przemyślaną :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...