wtorek, 6 listopada 2012

Filcowa małpka

Jeszcze nigdy nie robiłam filcowych zwierzątek, ale zawsze chciałam spróbować toteż ostatnio stworzyłam małpkę:) A skoro pierwszy raz to idealne nadaje się na wyzwanie "Coś nowego" na blogu Asia majstruje.


Wzór małpki znaleziony kiedyś, gdzieś i zapisałam, a teraz nie wiem skąd:(
Moja małpka nie jest idealna, ale i tak mi się podoba i (chociaż może nie wygląda) spędziłam nad nią kilka godzin. To zakręcone to ogon, bo trochę nie widać na pierwszy rzut oka;)

Mieści się w dłoni:)

7 komentarzy:

  1. Bardzo zabawny stwór :) Zaletą ogona jest to, że nawet jeśli pomyli się go z kończyną, to wychodzi z tego, że małpka tańczy po prostu :)
    Dziękuję za zgłoszenie pracy do wyzwania, powodzenia i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna :) Choć szczerze powiem, że za małpami nie przepadam :P

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna małpka:)dziękuję za udział w candy.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ja właśnie mam w planach pierwsze zwierzątko filcowe - postawiłam na kotka, ale nie wiem kiedy znajdę czas na realizację ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotek to fajny zwierzak:) Powodzenia w tworzeniu i obyś znalazła czas:D

      Usuń

Dziękuję za każde słowo:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...