sobota, 10 listopada 2012

Świecidełka i wygrane:)

Na początek pochwalę się moją wygraną za złapanie licznika w Teodorowym Zakątku. Miały być tylko dwie wygrane, ale było aż 12:) Oto mój wygrany stempelkowy kotek: 


Niedawno urządziłam też u mnie łapanie licznika i liczbę 2000 złapała moniFaktura:) Już za niedługo przekona się jaką niespodziankę przygotowałam z tej okazji:D

Odchodząc od tematu wygrywania. Znalazłam dzisiaj stare zepsute kolczyki (zostały tylko takie diamencikowe sztyfty, miały coś tam jeszcze kiedyś przyczepione bo były przy nich kółeczka) i tu coś przylutowałam tam doczepiłam i powstały zupełnie nowe kolczyki:) Za jakość zdjęć przepraszam, ale musiałam je zrobić dziś wieczorem, bo jutro nie miałabym czym.



3 komentarze:

  1. Też lubię coś naprawić, tudzież zrekonstruować, niegdy nie wyrzucam nawet z pozoru kompletnie nie przydatnej już biżuterii. Tylko że czasem niezłe pokłady takich "śmieci" się tworzą :D Gratuluję stempelka, kocham kocie motywy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stempelek - gratuluję :). Fajnie czasem coś podmajstrować, i masz nowe piękne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję wam obu:) Też mam właśnie pokłady takich niby niepotrzebnych rzeczy i tak pomalutku wyciągam i coś z tym robię:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...