wtorek, 6 listopada 2012

Wyróżnienie:D

Dostałam wyróżnienie od Cath z bloga Lavender and Rose stories! Bardzo dziękuję! Zupełnie się tego nie spodziewałam.

Oto pytanie które zadała Cath i moje odpowiedzi:

1. Kot czy pies?
- kot
2. Wypoczywasz w górach czy nad morzem?
- w górach bo bliżej, ale morze też mi odpowiada
3. Wolisz pisać piórem czy długopisem?
- długopisem
4. Ulubiony serial?
- ojej, tyle ich jest: Mentalista, Supernatural, Once Upon A Time, Dexter, Suits, i jeszcze dużo innych (tak, wszystkie ulubione:D)
5. Jaki kolor ścian najbardziej lubisz?
-  biały
6. Długi sen czy długa kąpiel?
- zdecydowanie sen, śpiochem jestem wielkim
7. Jakie są Twoje ulubione kwiaty?
- tulipany
8. Jaki jest Twój ulubiony zapach?
- pieczonego ciasta i świeżo skoszonej trawy:)
9. Smak z dzieciństwa?
-  smak placuszków ziemniaczanych jakie robi babcia
10. Który Bond jest według Ciebie najlepszy: S. Connery, R. Moore, P. Brosnan, D. Craig, inny?
- zdecydowanie Roger:D
11. Łyżwy w zimie czy rolki latem?
- lepiej się czuję w stabilniejszym obuwiu, bo zawsze sobie obdzierałam kolana lub obijałam pupę;P

Zasady wyróżnienia są następujące: „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Tak właściwie nie wiem co to znaczy mniejsza liczba obserwatorów, ale powiedzmy mniej niż 50 (bo mniej ode mnie to trochę ciężko byłoby mi znaleźć). Nie wiem czy tak może być, ale jakby co to "ochrzan", bo ja jestem nieobeznana w tych blogowych wyróżnieniach;P

Wyróżniam osoby prowadzące te oto blogi:
Venoraart
Domowa manufaktura
Dwie lewe rączki
papierkowo_niteczkowo

Podziwiam was wszystkie za talent, pasję i dobre serduszka:)

A teraz pytania :D
  1. Jaka  jest Twoja ulubiona pora roku?
  2. Z czego jesteś najbardziej dumna?
  3. Jaki kolor kojarzy Ci się z radością?
  4. Ulubione zwierzę?
  5. Czy chciałabyś polecieć w kosmos?
  6. Czego słuchasz? 
  7. Czy chciałabyś cofnąć czas?
  8. Jakie jest Twoje ulubione zajęcie?
  9. O czym chciałabyś mieć sny?
  10. Do kogo się przytulasz?
  11. Jak wyobrażasz sobie swój idealny dzień?
 Uff, udało się, myślałam, że nie wymyślę:P Jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie i czekam na odpowiedzi:D
 

8 komentarzy:

  1. o jacie, dziękuję za wyróżnienie. Jutro nad tym wszystkim popracuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W prawdzie nie bawię się w tego typu zabawy, ale mimo to bardzo dziękuję za wyróżnienie, jest mi niezmiernie miło... pozdrawiam ciepło.. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  3. Ło matko! dziękuję serdecznie!
    Ciężko mi będzie podjąć nominowanie nowych blogów, bo w sumie większość lubianych przeze mnie otrzymała już wyróżnienia, a nominowanie osób od których otrzymało się nominację jest zabronione :P

    Za to na pytania odpowiem bardzo chętnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję - jest mi niezmiernie miło, że wśród tylu blogów wyróżniłaś i mój :)
    Będę miała problem podobnie jak poprzedniczka, ale na pytania chętnie odpowiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha, ale wesoły post! Dziękuję za wyróżnienie, bardzo mi miło. Tylko mam wrażenie, ze ono rozprzestrzenia się w tak ogromnym tempie, że zaraz każdy będzie je miec, o ile już nie ma - ja przynajmniej już nie mam pomysłu, kogo by tu obdarowac :) Pozwolisz więc, że się pozachwycam, pocieszę i pozwolę sobie nie przekazywać dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obdarowywać nikogo nie musisz, ale na pytania odpowiedzieć musisz obowiązkowo:D

      Usuń
    2. Hej ho, na większość - odpowiedziane:D Dzięki za docenienie! <3

      Usuń
  6. Dziękuję ślicznie za wyróżnienie :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...