piątek, 28 grudnia 2012

Herbatka w świątecznym klimacie

Jeszcze dzisiaj będzie coś świątecznego, bo herbata której niedawno spróbowałam nazywa się Wigilijny Wieczór. Jest to jedna z bezpłatnych próbek herbat (opłata tylko za przesyłkę - dokładny link), które otrzymałam od sklepu Smak Sztuki.

Skład: herbata czarna Ceylon, skórka pomarańczy, migdały kandyzowane, goździki, cynamon, owoce maliny, anyż, płatki róży, truskawka liofilizowana, aromat.

Płatki róż widoczne.
Po zaparzeniu można było wyczuć słodki zapach pomieszany z lekką nutą korzenną. Gdy herbata była gorąca odczuwało się smak owoców, ale wyczucie konkretnego smaku było dla mnie trudne, delikatnie tylko odczuwałam aromat truskawki. Im herbata bardziej stygła tym mocniej w smaku odczuwalne były nuty przypraw, ale też nie konkretnie. Cynamonu nie poczułam w ogóle (chociaż sam susz nim pachniał). Tak samo nie poczułam płatków róż w smaku, ale może było ich zbyt mało? Według informacji ze sklepu, przy dłuższym parzeniu smak ten jest odczuwalny jednak przy kolejnych parzeniach (dłuższych) smak jak dla mnie się nie zmienił.Ale to moje subiektywna odczucie, może mój język sobie nie poradził;) Ogólnie herbata w smaku bardzo dobra, świetna na zimowe wieczory.

Kolor-herbaciany:)

Sklep podaje także jej działanie: Świetne działanie odkażające i odświeżające, po ciężkim dniu pracy, dzięki dodatkom korzennym i płatków róży - działa lekko rozluźniająco, odprężająco i antybakteryjnie. Świetnie dodaje sił. Działa na trawienie dzięki dużej zawartości polifenoli.

Muszę przyznać, że miałam odczucie odświeżenia i ogólnego pobudzenia, a jeżeli jeszcze oddziałuje to na mnie dodatkowo w tak przyjazny sposób jak jest to opisane powyżej to jest warta wypicia:)

3 komentarze:

  1. JA w tym sklepie nadal nie wiem gdzie zamówić bezpłatne i co zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj masz dokładny link. Musisz być zarejestrowana i zapłacić 5 zł za przesyłkę.

      Usuń
    2. Już zamówiłam :DDD ihihi:) dzięki!

      Usuń

Dziękuję za każde słowo:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...