niedziela, 30 grudnia 2012

Piesio:)

Dzisiaj przedstawię Wam pieska:) Został stworzony na podstawie szablonu z tej strony. Piesek nie ma jeszcze imienia więc może ktoś ma jakiś pomysł jakie mógłby mieć?

Dzień dobry!
Może pobawimy się w chowanego?
Na razie zajmuje miejsce na głośniku:)

Okazało się, że synek mojej kuzynki - Antoś też uwielbia Angry Birds i jak zobaczył ostatnio u mnie Czerwonego Ptaka to tak bardzo mu się spodobał, że po prostu nie mogłam mu odmówić i dostał go w prezencie:) Zażyczył sobie także resztę ptaków i wąsatą świnię:D
Stąd też powstał na razie kolejny Czerwony Ptak (trochę zmodyfikowany) i już robię szablony na pozostałe ptaki:)


To białe u góry to wstążka.

17 komentarzy:

  1. Jak patrzę na tego psiaka, to od razu na myśl przychodzi mi imię Filutek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filutek mi się kojarzy z akademikiem w Krakowie:)

      Usuń
  2. Mnie to on wygląda na Tymona. Pies Tymek :D Śliczny jest!

    Pozdrawiam gorąco!!

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Fafik:) też na ffffffff:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piesio przecudny :)))

    pozdrawiam
    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU

    OdpowiedzUsuń
  5. z niecierpliwością czekam na świnię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piesek jest śliczny.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za czadowy piesek :) ekstra! Złośnik też fajny i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajniutki ten piesio :) A Angry Bird naprawdę angry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Psinka taki chudziutki jak mój Rocky ;)
    A Angry Birds identyko! Podziwiam bo mi strasznie ciężko jest coś kropka w kropkę odwzorować!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne takie rękodzielnicze prezenty :)

    P.S. Zapraszam na moje candy!

    Pozdrawiam!
    Asia
    asia-majstruje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny psiur:} baaardzo mi się podoba:}

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ Ty masz talent! :) Podziwiam i zazdroszczę! Piesio genialny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...