piątek, 7 grudnia 2012

Po mikołajkowy post

Ja niestety chyba byłam niegrzeczna w tym roku, bo Mikołaj mnie nie odwiedził:( Ale zostałam posłańcem Mikołaja:) Wczoraj mój chrześniak dostał od niego pięknego słonia zrobionego rękami elfa Marakyo;)
Oto on:

Fancik od przodu
I od tyłu - ma słodki ogonek:)
Na żywo prezentuje się jeszcze lepiej niż na zdjęciach.


Jeżeli chodzi o prezenty to macie jakiś pomysł co można by sprezentować na święta chłopakowi, który lubi gry Diablo III i World of Tanks?

7 komentarzy:

  1. śliczny słonio! ale jak to - nie było ani ani mikołaja? ani ani? buu! :(

    Może kapcie w kształcie czołgów, widziałam takie, są niezłe. Albo zrób mu notes na wyniki gry :D albo koszulkę z naprasowanką gry :) ponoć wychodzi nowa część gry Medal of Honor 'Warfighter' - może to (zaangażowałam też mojego do wymyślania :P)
    Albo też plakat na ścianę z motywem z gry, no nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe pomysły:) Coś z tego chyba będzie;)

      Usuń
  2. zrob mu brelok do kluczy z postacia z gry
    bedzie mogl sie chwalic kolegom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm tylko jaką postać udałoby mi się zrobić?

      Usuń
  3. Są różne gadżety z tych gier do kupienia na : http://level77.eu/ tzn. zwłaszcza z Diablo III i głównie koszulki. Możesz też pokusić się o sprezentowanie mu gry Torchlight II, która jest zrobiona przez twórców Diablo I i Diablo II.
    Pozdrawiam cieplutko!
    PS:(żeby odpowiedzieć na Twoje pytanie zapytałam się mojego ukochanego, który też często gra w Diablo III ;) )

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy i słodziutki słonik, napewno chrześniak był zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...