sobota, 1 grudnia 2012

Podaj dalej

Nie tak dawno temu zapisałam się na podaj dalej na blogu Lavender and Rose stories i wczoraj otrzymałam sporą paczuszkę:) Oto co dostałam: 


Słodycze oczywiście już zjedzone:) A broszka i kolczyki już dzisiaj zaliczyły wyjście i wszystkim się bardzo podobały:D 

Dziękuję Ci Cath za takie cudne prezenty:*

Ogłaszam więc podaj dalej u mnie:)
Trzy pierwsze osoby, które zostawią komentarz pod tym postem z chęcią otrzymania ode mnie upominku, dostaną ode mnie w przeciągu 3 tygodni paczuszkę :) i po otrzymaniu zobowiązują się zorganizować taką zabawę u siebie :). Trzy pierwsze osoby proszę o przesłanie adresu na mojego maila: inzynier.z.perspektywami@gmail.com
Zapraszam do zabawy:)


Wczoraj otrzymałam także przesyłkę z ciekawymi herbatkami ze sklepu Smak Sztuki



Jako, że lubię wszelkie herbaciane nowości to na pewno wszystkich spróbuję i  podzielę się z wami jak smakowały:)

5 komentarzy:

  1. To ja się melduję i w dodatku jestem pierwsza:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosze Cię o maila zwrotnego na adres megavon29@wp.pl, nie mogę do Ciebie napisać, bo otwiera sie outlook, a ja go nie używam:-) Czekam na ifno. pzdr!

      Usuń
    2. Dziękuję za zgłoszenie:)

      Usuń
  2. Świetna sprawa :) O ile tagi niekoniecznie mnie bawią to taką zabawę uważam za świetną! :) Oczywiście się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że zabawa bardzo fajna:) Dzięki za zgłoszenie!

      Usuń

Dziękuję za każde słowo:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...