czwartek, 27 grudnia 2012

Rozdają inni, rozdaję ja:)

Zapraszam wszystkich na moją pierwszą rozdawajkę:) Z okazji kończącego się roku i zbliżających się moich urodzin.


Do wygrania:
  • Oczywiście króliczek:) W dowolnie wybranym kolorze. Królik może być w formie breloczka, broszki lub bez niczego. Dostępne kolory:


  • Garść przydasi (w komentarzu napiszcie jakie byście chcieli dostać)
  • Coś na osłodę:)
Zasady:
  • Umieszczenie podlinkowanego banerka na pasku bocznym na waszym blogu (chyba, że nie posiadacie to wtedy nie;P)
  • Napisanie komentarza pod tym postem o tym jak spędziliście najlepszego Sylwestra w waszym życiu. Możecie napisać też na jakie przydasie mielibyście ochotę. Jeżeli ktoś nie ma bloga to poproszę o mail.
  • Zapisy trwają do 29.01.2013 a 30.01(czyli w moje urodziny) ogłoszę zwycięzcę:)

Dodatkowe losy:
  • Każdy kto napisze komentarz ma 1 los
  • Jeżeli zaobserwujesz lub obserwujesz mojego bloga  masz dodatkowy los
  • Zgadnij które urodziny będę obchodziła 30 stycznia dostaniesz dodatkowe 2 losy;)

Zapraszam! 

Nawet jak zapisze się jedna osoba to candy nadal będzie aktualne;D


 

52 komentarze:

  1. to ja się bardzo chętnie zapisuję :)
    typuję różowego króliczka
    oczywiście, że kończysz kolejną 18stkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne króliczki! Ja chyba też typuję różowego, a co!
    Mój najlepszy sylwester był chyba bardzo dawno, bo nic juz nie pamiętam:-) A wieku oczywiście zgadywać nie będę - to niebezpieczne:-)
    Ustawiam się ofc w kolejke:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na takiego słodkiego królisia i ja się zapisuję :))))
    Ten najlepszy sylwester chyba wciąż przede mną :))) Chociaż było kilka na których się Świetnie bawiłam :)
    A urodziny, no oczywiście, że 18 :D
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, jak słodkie :3
    Zapisuję się :) Marzy mi się niebieski ^^
    Mój najlepszy sylwester był w zeszłym roku. Wówczas nie imprezowałam, gdyż zdrowie mi na to nie pozwalało, więc siedzieliśmy z chłopakiem w domu, oglądaliśmy filmy i piliśmy piccolo :)
    Zaobserwowałam Twojego bloga.
    Pozdrawiam
    reflexinthesky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo i ja się zgłaszam :))

    króliś dla mnie niebieski byłby idealny :)
    najlepszy sylwester... powiem szczerze że jakoś specjalnie nie obchodzę tego święta i albo jestem w domu z najbliższymi albo na domówce ... z dwa razy byłam na balu i stwierdzam stanowczo że to nie dla mnie :)
    a urodziny 23 :)
    pozdrawiam
    martuchna22@tlen.pl
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. http://pismavoblaka.blogspot.com/
    я тебя люблю! с новым годом!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko zrobiłam jak trzeba, zapisuję się :)
    Z przydasi to najbardziej by mi pasowały arkusze filcowe i wełna do filcowania, a nawet ucieszyłabym się z koralików - najbardziej ceramicznych :)
    Najlepszy sylwester? - w sumie nie był to wielki bal, pobyt w górach itp a po prostu sylwester we dwoje w domu i niespodziewane oświadczyny o północy dzisiaj już mojego męża :) W sylwestra będą 3 lata od oświadczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdążyłam! coś mi panel bloggera szwankuje i nie czyta rssów :(
    ja do sylwestrów nie mam szczęścia. zawsze działo się coś złego i kończyłam z płaczem. może tegoroczny będzie lepszy. a wiek? zostawiam 24 wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sylwestra spędzam z ukochanym, świrującym psem i filmami z Video Worldu, które w ten dzień wszystkie są za 4,99 :D Mój wymarzony sylwester wyglądałby dokładnie tak jak ten tegoroczny, tylko, że żadne z nas nie musiałoby iść do domu, bo bylibyśmy razem we własnych czterech kątach :)
    Pozdrawiam cieplutko i już umieszczam banerek!

    OdpowiedzUsuń
  10. banerek jest :)
    mój najlepszy sylwester to ten z wczoraj :) spędzony z mężem i po raz pierwszy z córeczką :)
    z przydasi preferuje arkusze filcu :)
    obstawiam 27lat bo sama będę w tym roku tyle kończyć :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam :) przyłączam się do zabawy :)
    Ja bym chętnie przygarnęłam króliczka pomarańczowego w formie broszki :D
    Obserwuję jako: Patrycja Miczek
    Baner: http://womancosmeticsreccomending.blogspot.com/

    A urodziny hmm .... 22 :D

    A z przydasi to by mi się przydały arkusze filcowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. biorę udział:)
    bernadetaaa@interia.pl
    obserwuję:bernadeta bomba
    urodziny 26
    z przydasi preferuję koraliki
    Najlepszy Sylwester to czasy studenckie i zabawa do białego rana, przebierana w rytm muzyki lat 60-90

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczne kroliczki:-))) chyba chciaabym breloczek z taki królasem, koniecznie czerwony lub bordowy:-)))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym śliczny, czerwoniutki bryloczek z króliczkiem :3 Jak spędziłam sylwestra? Ohoho!
    Zapraszając kilkoro przyjaciół, bez których pewnie siedziałabym sama. Oglądaliśmy duuużo filmów, tańczyliśmy przy muzyce, żartowaliśmy i wspominaliśmy. Zrobiliśmy własne "Mam talent" i "Bitwę Na Głosy" (nie chwaląc się 1 wygrałam) :)
    Później oczywiście odliczanie..i..szampanik! :3
    Fajerwerki były, były :D A na dodatek jeszcze saneczkami się wybraliśmy na spacerek :>
    Urodzinki..Hm..Jak sądzę, to taki talent może mieć osoba w różnym wieku. Ale co tam, 22/26 albo 27! :) Wyglądasz młodo :>
    Może trafiłam? A ja po sylwku zachorowałam ale co tam :D
    A oto mój e-mail:
    asiulda13@wp.pl
    To ja czekam na nagrodę:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój dużo młodszy braciszek uwielbia pomarańczowy, wiec wybieram pomarańczowy, jeśli udałoby mi się wygrać będzie dla niego ;)
    W tym roku spędziłam chyba najlepszego sylwestra jak do tej pory.
    Razem z przyjaciółkami postanowiłyśmy spędzić sylwestra we własnym gronie, nie na żadnej imprezie. Powspominalyśmy stare czasy, tańczyłyśmy i jeszce wiele rzeczy, ale lepiej nie bede wspominać ;D
    Obserwuję jako : Kamila
    Banerek http://monika--blog.blogspot.com/
    Myślę, ze masz 24 lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na zdjęciu - maksymalnie 18, ale ryzykownie obstawiam pierwszą liczbę, na którą spojrzałam: 30. Blog zaobserwowany, królisie uśmiechają się z bannerka na moim blogu (w fioletowym już jestem zakochana). A co do sylwestra - wychodzę z założenia, że następny będzie jeszcze lepszy, więc ten wyjątkowy dopiero nadejdzie ;) Wszystkie przydasie są mile widziane, ale fioletowy króliś rządzi ;) Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się
    e-mail: kamila9813@gmail.com
    Obserwuję jako: carzy_24
    Baner na blogu: http://crazy24-blog.blogspot.com/
    Taki wspaniały króliczek na pewno przypadłby do gustu mojej siostrze w kolorze pomarańczowym.
    Jestem jeszcze młoda, więc na tego najlepszego sylwestra muszę poczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. e-mail: rozmarzona519@gmail.com
    Obserwuję jako: rozmarzona
    Banerek na blogu: http://rozmarzona-blog.blogspot.com/
    Myślę że będziesz obchodzić 22 urodziny; )
    Jeszcze nie byłam na takim sylwestrze z którego byłabym zadowolona ;)
    Te króliczki są takie słodkie- kolor niebieski ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Banerek już jest, z przydasi przydałyby się scrapki, myślę, ze kończysz 23 lata. Pozdrawiam. Zapraszam też na moje candy http://uolinki.blogspot.com/2012/12/candy-u-olinki.html

    OdpowiedzUsuń
  20. A i zapomniałam dodać, że obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam sie w tych króliczkach ;)
    Obserwuję jako: czekoladowa
    Baner: http://czekoladowa-blog.blogspot.com/
    e-mail: czekoladowa1661@gmail.com
    Hmm...urodzinki będziesz obchodzić 23 ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Taaak, ja też myślę, że najlepszy sylwester nadal jeszcze przede mną :)
    Ustawiam się w kolejce zacnej :)
    Obserwuję jako ja, Jowita :)
    Banner na blogu http://pracowniapodaniolami.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To i ja ustawię się w kolejce ; P
    Dodałam do obserwowanych i banerek jest na blogu ; ) Mój najlepszy Sylwester był jak chodziłam jeszcze do gimnazjum i całego przespałam ; P. A urodziny, może 24 ? : P

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: tymbarkowa
    e-mail: tymbarkowa@gmail.com
    Baner na blogu: http://tymbarkowa-blog.blogspot.com/

    A na najlepszego sylwestra przyjdzie jeszcze czas ;) Przynajmniej mam taką nadzieję ze on jeszcze przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapisuję się chętnie bardzo!
    Banerek już dodany i obserwuję :)

    A najlepszy Sylwester, hmm może nie najlepszy ale najśmieszniejszy
    spędziłam kilka lat temu z ówczesnym chłopakiem i przyjaciółkami w Krakowie. Wszyscy oprócz jednej z dziewczyn byliśmy z poza Krakowa
    więc po imprezie mieliśmy się zatrzymać właśnie u niej. Jednak okazało się, że zgubiła klucze do swojego mieszkania więc musieliśmy spać w mieszkaniu w którym dogorywała impreza. Wtedy to właśnie dowiedziałam się, że na jednym zwykłym tapczanie zmieści się siedem osób :) hihi.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapisuję się:) moje pierwsze candy
    obserwuję jako Joanna Arilla
    urodziny 25 :))
    Królik pomarańczowy
    baner na blogu http://arilka.blogspot.com/
    a Sylweter to każdy był był wyjątkowy, i każdy zwyczajny, a więc nie ważne gdzie, nieważne z kim i jak - ważne jest to czego doświadczamy i jakie z tego w nioski wyciągamy
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Też się zapisuję:-)Obserwuję:-)
    Banerek już jest w moim blogu, a jednocześnie zapraszam do mnie na Candy, właśnie dzisiaj zaczęłam: http://marchewkasienudzi.blox.pl/2013/01/Walentynkowe-CANDY-czas-zaczac.html

    Moim zdaniem będziesz obchodziła 25 urodziny, ale totalnie strzelam:-)
    A mój najlepszy sylwester: hmmm dwa lata temu u przyjaciół. Było super, dużo śniegu, wytarzaliśmy się w nim i rzucaliśmy śnieżkami, a w międzyczasie piliśmy szampana:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Banerek- jest
    Obserwacja- jest
    Urodziny: strzelam, że 30
    Nie miałam jeszcze takiego najlepszego sylwestra. Spędzam je z rodziną, a wolałabym tak z kumpelkami, na szczęście za rok czeka mnie niezła imprezka.

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja chętnie przyłączę się do zabawy :).

    Myślę, że najlepszy Sylwester jeszcze jest przede mną :).

    Co do przydasi mi się wszystko przyda :).

    Co do urodzin, to nie mam zielonego pojęcia :). Może 30 tak z okazji dnia Twoich urodzin hihi.

    Obserwatorem jestem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spojrzałam na Twoje zdjęcie profilowe i na nim wyglądasz na 16/17 lat :).

      Usuń
  30. wybieram zielonego królika :)
    oczywiscie zostajesz obserwowana;P
    STAWIAM ZE MASZ 20 LAT
    DODAJE LINK NA MOJA STRONE i zapraszam do odwiedzin:)

    bibelotyiszpargaly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Z przyjemnością ustawię się w kolejce :) Obserwuje jako trojanda. Strzelam że obchodzisz 26 urodziny :) Banerek w pasku bocznym bloga.
    A jeśli chodzi o mojego najlepszego Sylwestra to chyba wszystko jeszcze przede mną :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuje jako: zakręcona
    Urodziny będziesz obchodzić 19 ;)
    Banerek na blogu http://zakrecona-rozdania.blogspot.com/
    Najlepszego sylwestra jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja tez staje po krolika:)
    urodziny bedziesz konczyc 21:)
    banerek dodany

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się! :)
    Mój najlepszy sylwester... spędziłam go w tym roku. :) Było romantycznie - razem z moim chłopakiem w jego kawalerce, o północy przytuleni staliśmy na balkonie i oglądaliśmy fajerwerki popijając szampana. potem zjedliśmy czekoladowe ciasto w kształcie serca mojej roboty które wyszło pyszne! świętowaliśmy nie tylko Nowy Rok ale też nasz pierwszy rok razem - dzień wcześniej mieliśmy rocznicę:)
    obserwuje ;)
    hmm wiek? 21 :)
    http://pastelowy-imbryczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Omm, ja marzę o czerwonym króliczku *o*
    Obserwuję jako Ciastoo
    Mój najlepszy Sylwester... Takiego nie miałam ._. Tegoroczny spędziłam z przyjaciółmi z Internetu na czacie. Fajnie było : D
    Obstawiam 18stkę : D Albo 16stkę D: O Boże.
    Banner dodam na ciastoo-rysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. taki niebieski króliczek broszka byłby super:)bloga nie posiadam,mail to leaf08@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mój najlepszy sylwester-w tym roku był,z najbliższymi w Sztokholmie:) leaf08@o2.pl

      Usuń
  37. Zbieramy atrakcyjne Candy w jednym miejscu :) Twoje należy do grona wybrańców :) Zatem , promujemy je na nowopowstałym fanpage na Facebooku.Ten fanpage powstał po to by w jednym miejscu i na bieżąco, śledzić i mieć newsy o pojawiających się Candy . Natchnieniem Są , Były i Będą Wasze blogi . Wspierajcie nas i piszcie , zgłaszajcie Candy swoje i innych .Zapiszmy wspólnie te nowe , czyściutkie karty facebook-a.

    http://www.facebook.com/pages/I-love-Candy/479750742082684
    Zapraszamy włącz się w tą inicjatywę

    I Love Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakie słodkie *.*
    Obserwuję jako : mańka ;)
    Najlepszy sylwester : jeszcze nie przeżyłam .
    hymm . jak do tej pory spędzałam tylko w domu .
    myślę że będziesz kończyć : hymmm . może 23 ?.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z chęcią bym zgarneła niebieskiego - jasnego króliczka *.* .
      cuudoo *.*

      Usuń
  39. Mój najlepszy sylwester? To ten trzy lata temu, który spędziłam, wprawdzie w domu, ale z moją kochaną rodziną. ;*
    Zgaduję, że masz lat 19. Tak jakoś, bo moja siostra tyle będzie miała właśnie 19 stycznia, kiedy kończy się Twoja rozdawajka. :D
    Pozdrawiam, KateClay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeżeli chodzi o kolor króliczka czy też inne przydasie, to czy mogę napisać jeżeli już cokolwiek wygram? Bo musiałabym się zastanowić. :D

      Usuń
    2. Jasne:) O wszystko będę pytać osobę, która wygra.

      Usuń
  40. W końcu znalazłam chwilę, żeby się zgłosić :)
    Obserwuję jako: Antonina Guzik
    Najlepszy Sylwester spędziłam 3 lata temu w mazurskiej wsi zabitej dechami :D Grono bliskich znajomych, śnieżne zaspy za oknem, ciepło kominka w środku. Dobra muzyka, świetne towarzystwo no czego można chcieć więcej :)
    Ile możesz mieć lat...obstawiam 25 :)
    banerek zamieszczony: http://antonina-guzik.blogspot.com/
    Co do "przydasi" to muszę najpierw przetłumaczyć sobie to słowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. e-mail - kinkam22@wp.pl
    Obserwuje jako - Kinga Kamińska
    NAJLEPSZY SYLWESTER - spędziłam w USA z rodziną na imprezie. Najlepszy sylwester tylko ,że mojej mamy to skok na bungee ! Jej znajomy załatwił dla niej to w sylwestra :3 Mówiła ,że boskie przeżycia ! :)
    Lat , hmm - może 20 ? :D
    banerek na - candy-creator.blogspot.com
    Ja jak osoby wyżej muszę się zastanowić co do przydasi i króliczka :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako Frukolitkaa :)
    e-mail: karolina.woj@vp.pl
    blog: mistrzyni-slodkosci.blogspot.com

    Na pytania nie odpowiem, bo nie mam pojęcia... Nie spędzam jakoś hucznie sylwestra, a lat to nie wiem, bo dopiero tu wpadłam ale już mi się podoba i na pewno zostanę :)

    Króliczek różowy :)
    Przydasie nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się
    blog: xmodelinax.blogspot.com
    e-mail: Kornelia1111@wp.pl

    Sylwestra spędzałam na pidżama party u mojej kumpeli. Było super!

    Króliczek fioletowy :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam, postaram się zasłużyć na 3 losy, a więc:
    1) z chęcią obserwuję
    2)chciałabym zacząć przygodę z filcem, więc może arkusze? pomyślę
    3) trudna sprawa, coby się inżynier nie obraziła - niech będzie 29
    Sto lat!!!

    Pozdrawiam
    Kasia - kat-sar (kat-sar@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja myślę, że w tym roku masz 24 urodziny :) nie wiem dlaczego tak czuję :) dobrze, że przypomniałaś o tym candy :) jakoś w ogole nie chce mi się nigdzie zapisywac...
    ale na królika się zapisuję!!!!
    i ja też obserwuję :)
    nie obraziłabym się za jakieś filcyki na przydasie :)
    najlepszy Sylwester to każdy, który spędzam z moim Najukochańszym, czyli 5 ostatnich Sylwestrów bez względu na warunki otoczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapisuję się i ja chociąż to juz w ostatniej chwili:)
    Mój nejlepszy Sylwester to ten spędzony na nartach z moją rodzinką!
    A urodzinki myślę, że 18 :)
    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...