czwartek, 20 grudnia 2012

Trochę światecznie i trochę nie:)

Dziękuję za rady pod poprzednim postem:) Między innymi zrobiłam brelok z czołgiem, niestety już wszystko wyruszyło do adresata, a ja zapomniałam zrobić zdjęcie:(

Żeby już wprowadzić świąteczny nastrój u mnie na blogu oto karteczka jaką udało mi się zrobić:

Oczywiście bałwanek też już do kogoś powędrował:)
A tutaj karteczki jakie ja otrzymałam z życzeniami:

Od Eluni z papierkowoniteczkowo
A tutaj karteczka, którą zrobiły Dzieci z Domu Dziecka w Sosnowcu

Niedawno zrobiłam także króliczka:) Trochę nie bardzo kojarzy się z tymi świętami :P Ale proszę oto jest różowy króliś:




Wymiary 10,5 X 6 cm. A tutaj króliczek wystrojony i pyta czy podobałoby wam się candy gdzie byłby on do wygrania (oraz inne słodkości)?


7 komentarzy:

  1. Króliczek ekstra!

    A kartki też fajne :)

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo:)Cieszy mnie, że się Wam podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowy ten balwanek, z takiej perspektywy jeszcze nie widziałam :) Krolik ładny, choć ja mam awersje do rożu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem co do różowego, też nie bardzo go lubiłam, ale się przekonałam;)

      Usuń
  4. Bałwanek bombowy :) A kartka wykonana przez dzieci jest niesamowita!
    Bardzo ciekawa jestem tego czołgu :)))
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i dzieciaków też:) Może właściciel czołgu prześle mi jakieś zdjęcia;) Wesołych!

      Usuń

Dziękuję za każde słowo:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...