niedziela, 27 stycznia 2013

Głosowanie:)


Na wstępnie pragnę gorąco podziękować wszystkim za komentarze jakie zostawiacie pod postami:) Jest mi niezmiernie miło czytać je wszystkie gdyż sprawiają mi wiele radości:D W ogóle ten tydzień był dla mnie bardzo szczęśliwy, ale żeby nie zapeszać opowiem wam o wszystkim po fakcie:D

A teraz:


Klikając na powyższy baner znajdziecie się na stronie na której możecie zagłosować na maksymalnie 3 prace. Ostrzegam, wybór jest bardzo trudny. Będzie mi bardzo miło jeżeli zagłosujecie na nr 57 czyli sowę, ale namawiam do obejrzenia wszystkich wspaniałych prac i zdecydowanie samemu:D Głosować może każdy:)


Żeby nie było tak pusto pokażę wam podkładkę jaką zrobiłam dla Agnieszki na wymiankę herbaciano-kawową (było oczywiście jeszcze coś innego, ale to będziecie mogli zobaczyć u Agnieszki na blogu w lutym). Z tego co wiem już dotarła i się spodobała więc pokazuję. Mogłaby być trochę lepsza, ale z racji tego, że chciałam zdążyć z wysyłką już jej nie poprawiałam.







Jeszcze chciałam podziękować Asi za bransoletkę, którą wygrałam za znalezienie tutorialu na torebkę. Dziękuję, jest śliczna:) Ma sówkę:D


9 komentarzy:

  1. Wcisnęłam tam na gwiazdkę pod sową, mam nadzieję, że głos się liczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie:D Z tego co mi wiadomo to się liczy:)

      Usuń
  2. Zagłosowałam i ja ;O)
    Dziękuję za odwiedziny na blogu i wzięcie udziału w candy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna podkładeczka! Bardzo mi się podoba :) i sowy :) ach te sowy :)
    trochę za nimi tęsknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kliknęłam i ja na Twoje sówki, bo są prześliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również i ja zapraszam do siebie na CANDY :)
    http://aurinka.blogspot.com/2013/01/ogaszam-candy-jak.html

    Pozdrawiam
    Aurinka

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna podkładka:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowane : D
    Super ta sówka : D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna podkładka. Lubię te kolory.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...