środa, 9 stycznia 2013

Misz masz

Dzisiaj mały misz masz:) Na początek filcowa zakładka w formie królika, oczywiście różowa:D Jakoś tak mnie na ten róż ostatnio bierze i nie wiem czemu, bo jeszcze niedawno za nim nie przepadałam;)



Prosty notesik w materiałowej okładce.




Powyższe rzeczy (między innymi) powędrowały do dziewczyn, które zapisały się u mnie na Podaj Dalej.

A oto bransoletka jaką otrzymałam za złapanie licznika u Asi. Jest prześliczna:) Dziękuję!



Zapraszam oczywiście wszystkich do zapisywania się na moje Candy:) Jeżeli będzie dużo osób przewiduję dodatkowe nagrody.

9 komentarzy:

  1. fajny królik powiało wiosną :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fajne niespodzianki!!!!!! Króliczek słodki (mnie tez ostatnio wzięło na róż!) a notesik boski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Królik świetny! Taki pocieszny :D

    Gratuluję wygranej bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki ten króliczek :) Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam po wyróżnienie http://uolinki.blogspot.com/2013/01/pierwsze-wyroznienie-razy-2.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Króliczkowa zakładka jest wspaniała i do tego ten kolor - super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zakladka bardzo wesoła, czytanie ksiazki z nia pewnie jest jeszcze bardziej przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...