poniedziałek, 14 stycznia 2013

Wesoły post!

Ostatnie dni były dla mnie wesołe:) Dostałam kolczyki oraz podwójne wyróżnienie:D Ale po kolei. Na początek pokaże wam niebieskie ptaszki, które znalazły się w paczkach do dziewczyn, które zapisały się u mnie na "Podaj Dalej". Żeby było zabawniej to się pomyliłam przy ich robieniu i nie wyszły takie same. Kto widzi czym się różnią?;)




Udało mi się złapać, kolejny już raz, licznik u Klaudii:) Dostałam cudne kolczyki. Dziękuję!







Dostałam także wyróżnienie od Weasel i Olinki:) Dziękuję Wam bardzo!

Zasady:
każdy nominowany blogger powinien:
  • podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
  • pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
  • nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

      Z tymi faktami to będzie ciężko, ale się postaram:
  1. Jestem straszną bałaganiarą;P
  2. Chciałam iść na studia na kierunek Lotnictwo i Kosmonautyka żebym mogła projektować samoloty;) Jednak potem zmieniłam zdanie i wybrałam Inżynierię Środowiska.
  3. Jestem serialomaniaczką, oglądam ich tyle, że można się pogubić. No, ale po prostu uwielbiam:)
  4. Lubię długo spać:)
  5. Uwielbiam gry komputerowe:D Ubolewam nad tym, że mój komputer jest za słaby na Wiedźmina 2 i Skyrim:(
  6. Jestem domatorką. Jak mam do wyboru impreza czy oglądanie filmu na kanapie to wybieram film:)
  7. Napisałam powieść science-fiction, która nigdy nie ujrzy światła dziennego, bo jest kiepska;)
Uff, udało się:)
Wybaczcie, że nikogo nie nominuję, ale jest tyle wspaniałych blogów, że ciężko byłoby wybrać. Poczujcie się wyróżnieni wszyscy, którzy to przeczytacie:)

9 komentarzy:

  1. Genialne kolczyki! :)
    Skrzydełkami się różnią! :) Są genialne! Jak i pan królik :) Jeszcze raz dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam, skrzydełka nie musza być wszędzie takie same ;)

    Kolczyki- fajne! :D Aż zazdroszczę!

    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Różnią się skrzydełkami ; P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ptaszki bardzo od serca to najważniejsze, a kolczyki śliczne. =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj taki drobny skrzydełkowy szczegół:} prawie nie widać. Kolczyki śliczne, też zazdroszczę i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku jakie ty tu cudenka robisz
    swietne... masz talencik kochana

    OdpowiedzUsuń
  7. To może i w tym tagu weźmiesz udział w wolnej chwili :)
    http://antonina-guzik.blogspot.com/2013/01/its-only-picturetag.html#more

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję wyróżnienia, piękne prace robisz:)pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...