czwartek, 24 stycznia 2013

Wszyscy mają sowę, mam i ja:D

Bardzo chciałam coś wymyślić na wyzwanie u Asi  - "Ja", ale długo nic mi nie przychodziło do głowy. To znaczy wiem co bym chciała mieć tylko nie umiem tego zrobić;P No i w końcu myślę sobie "przecież sowa mi się marzy" co prawda chciałam mieć sowią poduchę, ale że maszyny do szycia nie posiadam to wyszła sowia przywieszka z filcu:) Bo filaczki to moja pasja od niedawna co też dobrze pasuje do mojego aktualnego "Ja":D Oto ona, tak na sam koniec zgłoszona i obfocona w sztucznym świetle, ale jest Moja Sowa:



Wiem, że w porównaniu z resztą zgłoszonych prac to moja sowa wypada tak sobie, ale jest moja i to się liczy:D Jeżeli komuś sówka przypadnie do gustu to proszę o głos;) Głosowanie już od 25 stycznia.

Edit
Jeszcze zdjęcie w dziennym świetle:)

13 komentarzy:

  1. Słodziachna sowa :) przesympatyczna i ładniutka! Bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna :D Jasne, że jutro zagłosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sówka :) Jak ja Ci zazdroszczę zdolności i wyobraźni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się Twoja sowa też podoba :) Masz mój głos :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sowa świetna.
    p.s. Moja podkładeczka też mi się podoba. Melduję, że wczoraj paczuszka dotarła do mnie cała i zdrowa:) Pięknie dziękuję za wszystkie prezenciki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fsjna jest ta moda na sówki :) Bardzo lubie ten motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja droga!

    Sowa jest urocza :)
    Mnie się bardzo podoba.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. No tak, ładna ale do wargamingu średnio się nadaję ;)

    Pozdrawiam
    Sławek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sówka niczego sobie! Dobrze jej z oczu patrzy :) Dziękuję za dołączenie do wyzwania i pozdrawiam serdecznie!
    Asia
    asia-majstruje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza :)
    Ślę niedzielne pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...