środa, 30 stycznia 2013

Wyniki!

Przychodzę do was z wynikami Króliczkowego Candy:) Na początku przygotowałam i wycięłam wszystkie losy - prawie wszyscy mieli podwójne, a 4 osoby zgadły, które urodziny obchodzę, a więc dostały dodatkowe dwa losy:)








Chciałam być oryginalna i nie losowałam tradycyjnie z miseczki tylko podrzuciłam wszystkie losy do góry i starałam się złapać jeden;P
To nie był dobry pomysł;P

Tatataramtatam wygrała:


Obiecałam nagrody niespodzianki, to są. Zastanawiałam się jak wyłonić te niespodziankowe zwyciężczynie, a nie chciałam znowu losować toteż pomyślałam sobie o niby pytaniu konkursowym o mój wiek i wpadłam na pomysł:) Małe nagrody niespodzianki otrzymują dziewczyny, które odgadły które urodziny obchodzę - czyli 24:D Oto one: 


Dziękuję za udział i szkoda, że nie mogę obdzielić was wszystkich, ale za niedługo postaram się zorganizować jakiś konkurs:) Zwyciężczynie proszę o wysłanie swoich adresów na maila: inzynier.z.perspektywami@gmail.com

 

14 komentarzy:

  1. Omm, wskakiwałam na tego bloga co minutę od 19:00, i są wyniki : o! Ale skąd ja to wiedziałam, że nic nie wygram? :c
    No ale dzieki za fajną zabawę xD A jest jakiś sposób inny na zdobycie króliczka? Bo one są po prostu wspaniałe *-*
    PS. Nie spodziewałabym się że możesz mieć 24 lata O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był ślepy los, szkoda, że nie mogę was wszystkich obdzielić:(
      To nie wiem czy dobrze czy źle, że się nie spodziewałaś, że mam tyle lat;P Można króliczka zakupić, możesz się ze mną wymienić za coś lub poczekać na następny konkurs:)

      Usuń
    2. No wiadomo, każdego się nie obdzieli :3
      Szczerze ? Myślałam że 16 xD Strasznie młodo wyglądasz /Pani wygląda (zawsze mam problem jak się zwracać do ludzi ._.)
      Zakupić nie mam jak xD Wymienić to już prędzej, ale to byłby pierwszy raz. Poza tym to nawet nie mam za co. A nawet jeśli bym się wymieniła, to na konkurs czy coś i tak się zgłoszę : D

      Usuń
  2. Gratulacje! :)
    A ja się nie mogłam zdecydować 24 czy 25 i oczywiście obstawiłam źle :D

    OdpowiedzUsuń
  3. :C ja to chyba zawsze mam pecha . Jak jest cos fajnego do wygrania to nigdy nie wygrywam .
    No ale trudno moze kiedys szczescie mi dopisze .
    Dziekuje za zabawe i fajnie ze jeses oryginalna :)
    Gratuluje wygrenej zwyciezczynia ;). az mozna pozazdroscic ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Łiiii!!!! Nagroda niespodziajka!!! Ale czad :) ale szok, że zgadłam, ale zawsze tak czułam, że jesteś ode mnie rok młodsza i się wydało! :)) najpierw chciałam obstawić 23, bo zapomniałam, że ja już nie mam 24 a 25 w tym roku :( :)
    gratuluję zwyciężczyni i zazdroszczę królika :))
    tak się cieszę z tej nagrody niespodzianki :)))
    dzięki za zabawę i fajny konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje gratulacje :)
    a właścicielce i jubiltce dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje ;))) A dla Ciebie życzenia samospełniających się marzeń ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. O żesz :) Udało mi się zgadnąć! Fajne uczucie :) A kolejne to ogromna ciekawość, co wymyśliłaś jako niespodziewajkę :D
    Dziękuję serdecznie za fajną zabawę i pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jupi! Ale mi poprawiłaś humor przed egzaminem :) Cieszę się strasznie i już się nie mogę doczekać przesyłki!
    Pozdrawiam cieplutko!
    PS: Jesteśmy rówieśniczkami - ja też w tym roku skończę 24 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do siebie na Walentynkowe Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hah. I ja zgadłam ; ) aż nie mogę uwierzyc ; P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...