środa, 6 lutego 2013

Misie, nie tylko na walentynki;)

Większość osób stwierdziła, że w poprzednim poście był borsuk. I to borsuczek oczywiście był:) Część osób myślała, że to skunks i może skorzystam z rady Agnieszki i zrobię mu doczepiany ogon;) To będzie dwa w jednym:D

Powstały niedawno takie oto misiaczki:)

Chłopczyk i dziewczynka na walentynki:)






Znowu się trochę pochwalę:) Zostałam 111 obserwatorem bloga Handmade by mama i z tej okazji dostałam prześliczny notesik za który bardzo dziękuję:)


Udało mi się też złapać licznik W mojej Krainie Czarów i dostałam takie super słodkości i kolczyki:) Dziękuję:)

Dziękuję za wszystkie komentarze i lecę oglądać wasze blogi:)

13 komentarzy:

  1. Misiaki świetne :) A nagrody pyszne! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. słodkie misiaczki :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój misiakowy faworyt - kremowy :D Urzekł mnie jakoś swoją minką.

    Pozdrawiam Cię serdecznie i gratuluję wygranych!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne misiaczki. Skunks ma biały pasek przez środek a borsuk czarny albo na odwrót

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja:) Skunks ma białe na plecach, ale jak widać nie przeszkadzało to jednak myśleć, że to skunksik;)

      Usuń
  5. Gratuluje tylu rzeczy :D a kroliki i borsuk sa po prostu super c:

    OdpowiedzUsuń
  6. Króliki są cudne. W każdej wersji kolorystycznej. Tak trzymaj :) Może z szydełkiem Ci nie po drodze, ale z igłą i filcem, jak najbardziej. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie misiaki :) ciekawe co wykombinujesz następnym razem :)) co to będzie za zwierzak :) gratuluję prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Misiaczku cudne, najbardziej podoba mi się ostatni słodziaczek :)
    I super notesik upolowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te misie sa po prostu przesłodkie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kobiety to sobie potrafią dogadzać, widzę prezentami się obdarowujecie, notesy i słodkości... smacznego Kerly... tylko czy notesy się je? Jest jeszcze jedna kwestia, dlaczego ta Kobieta-Misiek jest taka płaska? Brakuje jej wypukłości.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te misie! A prezentów gratuluję :)
    Pozdrawiam i udanego weekendu!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne miśki, skromne takie nieprzegadane.Biały górą :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...