piątek, 1 lutego 2013

Podziękowania

Chciałabym serdecznie podziękować za wszystkie oddane na mnie głosy w wyzwaniu u Asi - "Ja":* Nie spodziewałam się, że moja sówka zajmie aż 8 miejsce:D Dziękuję jeszcze raz i zobaczcie jaki piękny pierścionek wygrał:)

Dziękuję także Asi z bloga Moje hafciki i cała reszta za piękną paczuszkę wymiankową herbaciano-kawową. Wymiankę organizowała Isabell, której też dziękuję za wspaniały pomysł. Oto co dostałam:

Wszystko razem:)

Częściej czytam fantastykę, ale ostatnio mnie wzięło na romanse;P
Podkładka jest super - uwielbiam ją:D
 Dziękuję raz jeszcze i życzę wszystkim udanego dnia:)

7 komentarzy:

  1. Fajne rzeczy, chyba jesteś zadowolona :) fajna wymianka w ogóle

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję udanej wymiany i przede wszystkim głosów oddanych na sowę!
    Pozdrawiam Cię serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Kisiel : o
    Fajne rzeczy : D A sówka była boska, to się nie dziw, że aż takie miejsce! xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki takim wyzwaniom można poznać ciekawych ludzi :)
    Twoje prace wskazują, że jesteś niespokojnym duchem, który chce wszystkiego spróbować :)
    Wszystko jest kwestią gustu, niemniej jednak dla mnie faworytami Twojego bloga są filcowe stworki :)Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Ile darów! Aż zazdroszczę :)
    No a przede wszystkim - GRATULUJĘ!! Fajnie, że sówka dotarła tak wysoko :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za udział w mojej wymiance.
    Pozdrawiam ciepło
    Izabela

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...