czwartek, 14 lutego 2013

Wygraj Misia Kamyczka!

Na nowej stronie My Super Toy trwa milusi konkurs gdzie można wygrać Misia Kamyczka:)


Konkurs polega na tym żeby wysłać zdjęcie ulubionej zabawki z dzieciństwa (naszej lub naszego dziecka). Właściciel zabawki, która będzie najpopularniejsza na Facebooku wygra właśnie Misia Kamyczka:)

Dlatego mam do Was prośbę:) Jeżeli ktoś miałby ochotę polubić zdjęcie Lalki Zuzi byłoby mi bardzo miło. Zuzia jest już ze mną 24 lata:) Babcia kupiła mi ją w dniu, w którym się urodziłam:D

 


Zapraszam też wszystkich chętnych do udziału i dziękuję za każdy głos oddany na Zuzię:) Jeżeli wygrałabym misia to oczywiście powędruje on do mojego chrześniaka Bartusia:D

20 komentarzy:

  1. Zuzia polubiona. Ja od jakiegoś czasu zastanawiam się gdzie są misie z mojego dzieciństwa. Moje lale wciąż leżą w pawlaczu i od czasu do czasu sobie je podglądam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mi się właśnie ostała ta jedna lala i jeszcze misio, ale już młodszy od Zuzi:D Reszta zabawek już powędrowała bawić inne pokolenia;)

      Usuń
  2. Śliczna lala. Fantastycznie jest mieć taką pamiątkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Pamiątki i wspomnienia to nasz skarb cenniejszy niż kufry ze złotem.

      Usuń
  3. Polubione :) ekstra, że masz taką zabawkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Też się cieszę i o dziwo nie jest jeszcze jakoś bardzo zniszczona przez te lata użytkowania;D

      Usuń
  4. Niestety nie mam konta na fb, ale lalka świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób nie ma, mój luby też;P Cieszę się, że Ci się laleczka podoba:)

      Usuń
  5. Polubione :D (jbc to ja jestem Paczek z Dzemem) :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Polubiłam Twą lalę, Dorotko :) Fajniutka. Ja miałam (chyba mama się go już pozbyła)misia imieniem MISIO. Zielony, pluszowy, ciągany wszędzie, karmiony zupkami i wstyd przyznać, ale raz nawet taką zupkę na niego zwróciłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Hehe to Twój Misio musiał dużo przeżyć:D Szkoda, że go już nie masz, bo bym chętnie zobaczyła tego zielonego misia;)

      Usuń
    2. Zmotywowałaś mnie do przeprowadzenia wywiadu z mą rodzicielką, co wie na temat losów Misia :) Może go gdzieś schomikowała :)
      Misio byłby bardzo sędziwy-coś koło trzydziestki, bo nie dostałam go co prawda zaraz przy urodzeniu, ale jakoś niezadługo potem. Fakt lekko ze mną nie miał :)
      Został nawet inwalidą, gdyż utracił jedną dolną kończynę przez któregoś rodzinnego psa. Czekał na przyszycie, ale się biedak nie doczekał i noga zaginęła :)

      Usuń
    3. Koniecznie się nim pochwal jakby już był:) Ale bidulek z tego misia:( Ale zawsze mu można nóżkę dosztukować;)

      Usuń
  7. Napewno zagłosuję bo lala śliczna:) taka retro:) życzę wygranej. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Lala siedzi sobie na półeczce i obserwuje rozwój wydarzeń:D

      Usuń
  8. Ale świetna retro-lalka :) Przetrwała w wyśmienitej kondycji te 24 lata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Sama jestem zaskoczona, że się tak dobrze trzyma:D

      Usuń
  9. Ja mam bobasa, jest ze mną odkąd skończyłam 4 latka. Nie było łatwo jego uchować, bo co przyjeżdżały do mnie dzieciaki z rodziny to tupały i płakały że go chcą, ale byłam twarda :)Fajne są takie pamiątki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się nie dałaś:) Jedna ulubiona zabawka z dzieciństwa musi zostać;D Resztę można dzieciaczkom rozdać:)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...