czwartek, 21 lutego 2013

Wygrane

Na wstępie pragnę przeprosić dziewczyny, które jeszcze nie dostały wygranych z candy. Jest to winą mojego roztargnienia oraz (jak to napisała Marakyo) tego, że moja torebka zakrzywia czasoprzestrzeń i na krótką chwilę paczuszki do Was znalazły się w innym wymiarze;) Także dzisiaj zostały wysłane zaległe mini paczuszki, a także filcaczek dla Mamiczki, która odgadła zagadkę w poprzednim poście. Mam nadzieję, że dojdą szybciutko:)

A teraz wygrane, które zostały wysłane na czas i już dotarły:)
Nagroda główna dla Tai z Lawendowej Kuźni. Zażyczyła sobie białego króliczka z muszką, miał on być w formie broszki. Muszę przyznać, że mi też się ten pomysł bardzo spodobał:)

Wybaczcie zdjęcie, ale nie umiem sama sobie robić;P
Resztę wygranej czyli filc, koraliki i słodkości można zobaczyć u Tai na blogu, bo ja oczywiście zapomniałam zrobić zdjęcie całości;)

Nagroda niespodzianka dla Cath z Lavender and Rose stories. Owieczka, bo Cath kiedyś pisała, że chciałaby mieć, także ma na razie w wersji filcowej:)

Szablon Toastie Studio
Owieczka też przypadła mi do gustu i na pewno powstanie ich więcej.


Teraz pytanko do Was. Pamiętacie moje kurki? Czy interesowałby was szablon na nie i mały tutorial? Oczywiście te byłyby już zwykłymi nioskami bez aureoli;)

18 komentarzy:

  1. Owieczka jest rewelacyjna!
    Oj, nie tylko Ty masz zaległości z wysyłkami. Ja już mam gotowe koperty ale na poczte nie chc emi się iść:( U mnie jak nigdy dzisiaj ciemno i deszczowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam dodać ze kokoszki były super, więc szablony się przydadzą!

      Usuń
  2. Ale fajne :) Czekam na przesyłkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. jasne ze chcemy zwlaszcza ze swieta W. ida:)) a troszke filcu mam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne, że tak! Fajowa ta broszka królik, fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem chętna na kursik;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mnie niespodzianka już dotarła, a misiek trafił w ręce córki która nie może się oprzec jego urokowi ; P. Dziękujemy Bardzo ; *

    OdpowiedzUsuń
  7. Owieczka boska :) I świetny pomysł z broszką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Owieczka i króliś to słodziaki :). Ja, ja jestem chętna na szablon i kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby dwa słodziaki, jednak bardziej zaczarowala mnie owieczka:)
    pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Broszko-królik wymiata!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł z tym broszko-królikiem :] A owieczka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze raz dziękuję! Królik miał już swoje pierwsze wielkie wyjście w zeszły piątek na mojej uczelni - ubrałam go do szarego sweterka i byłam pytana przez co po niektórych o jego pochodzenie ;) Jeszcze raz dziękuję za piękny prezent! Co do owieczki to jest przesłodka! Bardzo dobrze, że będzie ich więcej!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...