niedziela, 17 lutego 2013

Zielona Świnia i konkursik

Na początku pragnę podziękować za wszystkie głosy oddane na lalkę Zuzię:) Zobaczymy jak jej pójdzie;)

Wreszcie powstała Wąsata Świnia:) Trochę średnio jest podobna do oryginału, ale mam nadzieję, że się Antosiowi spodoba. Reszta ptaszków i świnek czeka na pozszywanie;)


 Edit: Konkurs rozwiązany:)

Jeszcze na koniec mały, szybki konkurs:) Pierwsza osoba, która odgadnie dostanie ode mnie małego filcaczka:D

Zadanie polega na odgadnięciu czego fragment znajduje się na zdjęciu:) Jest to coś co już było pokazane na moim blogu. Osoba, która jako pierwsza poda link do posta z tym przedmiotem wygrywa.  Oto zdjęcie:

Zdjęcie jest czarno-białe, przedmiot jest kolorowy:)
Pamiętajcie o podaniu linku. Powodzenia:D

Edit: Konkurs rozwiązany:)

11 komentarzy:

  1. http://inzynier-z-perspektywami.blogspot.com/2012/11/notesik.html - czy to notes z kwiatkiem ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To on:D Gratuluję! Proszę o adres do wysyłki filcaczka:)

      Usuń
  2. No nie, jaki nie fart .-. Znalazlam linka, zacial mi sie telefon a jak juz mialam wlejac to sie okazalo ze mnie wyprzedzono :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe...spóźniałam się :D Gratulacje! Wąsata świnia extra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak mogłam nie zgadnąć :) świetna świnia z sarmackimi wąsami :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobny do oryginału i to bardzo. Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bu :( Nie zdążyłam na konkurs :(

    A co do świnki - jest super! wygląda bardzo podobnie i jest super! Innej wersji nie przyjmuję do wiadomości! :D

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Strrrrrrrrrraszna świnka :) Ale dzieci chyba lubią się takich bać :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Cię gościć w moim Candy :) Niech losowanie zdecyduje o ewentualnej wygranej :) Powodzenia

      Usuń

Dziękuję za każde słowo:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...