wtorek, 19 marca 2013

Australijaczki

Długo mnie nie było, ale jakaś niemoc twórcza mnie wzięła:( Dziękuję za wszelkie miłe słowa jak mnie nie było i za troskę gdzie się podziewam:* Ale już wracam i mam sporo do nadrobienia na waszych blogach:)

Na początek pokażę wam bardzo oryginalne zamówienie:) Sama zamawiająca nazwała te filcaczki - Australijaczkami:D









Tutaj jeszcze szablon na kurę, który obiecałam już dawno temu (mam nadzieję, że się dobrze wstawi, bo pierwszy raz zamieszczam jakiś szablon):

Nóżki kurki robię z dwóch wygiętych (jak na zdjęciu) drucików.


W dwóch łapkach z filcu robię dziurki i przekładam mniejsze wygięcie, przykładam łapki bez dziurek i sklejam:

Filcowe elementy zszywamy ze sobą, wypychamy i mamy kurę:)



Jeżeli ktoś ma jakieś pytania albo pomysły na ulepszenie kury to proszę pisać:)

12 komentarzy:

  1. Zapraszam po odebranie wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł z tymi Australijaczkami a i kura jaka fajna:}

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Kochana :) długo Cię nie było! Ale widzę, że wracasz w pełni sił i w niemoc twórczą teraz nie wierzę ;) świetna kolekcja! Boskie zwierzaczki :) dzięki za szablon na kurkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No w koooońcu jesteś;) Stęskniłam się;) Piękne filcaczki, a kurka - bombowa;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudaczki:)) super! fajnie że wróciłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No nareszcie :D
    Miś koala wymiata, mój faworyt. Szablon świetny, trzeba kiedyś wypróbować, nie ma innej opcji :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super breloczki ale kurak wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super zwierzaczki, bardzo oryginalne:) a kura jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Australijaczki są kapitalne! A te teksty zabawne i fajnie się czyta :) A kurka to profeska :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za kursik i za szablon, a australijczyki bombowe

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne te australijskie zwierzątka!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...