piątek, 22 marca 2013

Kapciuszki i wyróżnienie

Odchodząc od tematu zwierzaczków spróbowałam czegoś nowego:) Natchniona bucikami u Cath zrobiłam kapciuszki dla dzieciaczka. Według moich obliczeń mają rozmiar 18,5, bo taki rozmiar ma aktualnie mój bratanek:) Są na razie proste, ale może w przyszłości pojawią się z jakimś zwierzaczkowym motywem:) Podeszwa jest zrobiona z filcu 4 mm, a reszta z filcu 2 mm. Macie jakiś pomysł co przykleić/przyszyć na spód kapcia żeby się nie ślizgał?




Dostałam też niedawno wyróżnienie od Lady Lusii za które bardzo dziękuję:)

 Odpowiadam na pytania:)

1.Motyw przewodni twojej twórczości ?
Zwierzaczki;)
2.Dzień czy noc ?
Noc
3.Ogień czy woda ?
Ogień. Lubię ciepełko;)
4.Warzywo czy owoc ?
Owoc
5.Ciepło czy zimno ?
Ciepło:)
6.Prysznic czy wanna ?
Wanna
7.Pianino czy gitara ?
Hmm... Jedno i drugie:)
8.Telewizor czy komputer ?
Zdecydowanie komputer. Telewizora praktycznie nie oglądam.
9.Pies czy kot ?
Kot
10.Blondynka czy brunetka ?
Z racji mojego mysiego koloru włosów nie mam zdania:)
11.Pociąg czy samochód ?
Samochód

Mam nadzieję, że się nikt nie nie obrazi jak nie będę nominowała. Uważam, że wszystkie świetnie wykonujecie swoją robotę:D

13 komentarzy:

  1. Ale fajowe! To może dla odmiany i ja się Tobą zainspiruję :), fajnie to wygląda. Co do podeszwy, to słyszałam, że są takie specjalne kleje silikonowe czy masy silikonowe, że robi się nimi takie kropeczki na podeszwie i one są antypoślizgowe, kojarzysz w sklepach na kapciach są często takie. Ja nie wiem jeszcze, gdzie to kupić, ale warto się rozejrzeć. Ja moje kapciochy póki co podszyłam skórą, więc nie mam tego kłopotu. Generalnie jeszcze takim domowym sposobem, to bym kombinowała z klejem magik bo on jest elastyczny i do wielu rzeczy go stosuję jako nie-klej ;) można by zrobić nim takie kropeczki grube na podeszwie, jak wyschną to będą w miarę elastyczne i antypoślizgowe, ale tego nie testowałam, więc nie ręczę, zawsze możesz wykonać jakąś próbę na kawałku filcu. Na pewno magik z początku wsiąknie w filc, więc albo więcej albo kilka razy nakładać. ;) pozdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Właśnie kojarzę te kropeczki, gdzie kupić ten klej to też nie wiem, ale będę szukać:D

      Usuń
  2. Te kapciutki bardzo przypominają te, które nosiłam u babci, jeżdżąc do niej na wakacje :) Nie pamiętam czym były podszyte, ale całkiem wygodne i trwałe :)
    Super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super buty, szkoda, że nie mój rozmiar xD

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję z powodu wyróżnienia, a kapciuszki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajna owieczka a i kapciuszki niczego sobie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne wyróżnienie tym razem od niafniaf :) zapraszam serdecznie po odbiór :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna nominacja, u mnie :D
    ciastoo-rysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Eleganckie :) Na podszyciach się nie znam :( Jakiś dodatek filcowy koniecznie przyszyj-będą jeszcze piękniejsze :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...