czwartek, 28 marca 2013

Kury i wyróżnienia:)

Kolejna porcja kurek:) Z lekkimi modyfikacjami zamawiających - Pani Edyty i Pani Eli.




Otrzymałam kolejne wyróżnienia:D Dziękuję Ciastoo i Niafniaf:*

Pytania - Niafniaf:
1. Mój ulubiony przedmiot w szkole to..
jak jeszcze chodziłam do szkoły to matematyka i w-f (ale jak nie było koszykówki - nie cierpiałam jej)
2. W mojej kosmetyczce nie może zabraknąć...
pomadki ochronnej:)
3. Uważam, że fotografia...
 może być bardzo piękna
4. Najlepiej wypoczywam w...
domu:)
5. Samochód czy komunikacja miejska?
samochód
6. W wolnych chwilach...
szyję:)
7. Gdy jestem zła...
słucham głośno muzyki
8. Kubek czy filiżanka?
kubek
9. Często bywam w IKEA ponieważ...
lubię oglądać meble:)
10. Bliskiej osobie, podarowałabym...
 coś wymarzonego
11. Sport, który sprawia mi wiele radości to...
speedminton:)

Pytania - Ciastoo
1. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
wiosna
2. Jaki kolor kojarzy Ci się z latem?
żółty
3. Kawa vs Herbata?
herbata
4. Ulubione zwierzę?
chomik
5. Ile razy dziennie odwiedzasz blogi innych osób?
hmm... dużo:D
6. Gdybyś miała możliwość przeniesienia się do jakiejś daty, jaka by to była data?
może nie do daty, ale na chwilę do czasów renesansowych na jakiś bal:)
7. Ulubione danie?
placuszki z ziemniaków (tych gotowanych)
8. Czy aktualnie jesteś blisko realizacji jakiegoś marzenia?
chyba tak:P
9. Zwierzasz się innym z problemów, czy zachowujesz je dla siebie?
różnie z tym bywa
10. Ulubiony kolor?
niebieski
11. Posiadasz jakieś zwierzę?
nie, ale chcę kotka:) 

Jeszcze raz dziękuję i wybaczcie, że nie nominuję no ale nie umiem wybrać;)

10 komentarzy:

  1. Fajne kurki :) No i gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Superaśne są te kurki.
    Gratuluję wyróżnień

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajniusie kurki ) Gratulacje kolejnego wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurki są cudne :)) będą ładnie wyglądać na Świątecznym stole :)). Wesołych Świąt :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...