sobota, 6 kwietnia 2013

Konkurs


Dzisiaj zapraszam Was do wzięcia udziału w konkursie :) Konkurs polega na wymyśleniu przedmiotu z filcu jaki bardzo byście chcieli otrzymać lub komuś podarować :) Może to być filcaczek, biżuteria albo coś całkiem innego, co tylko Wam przyjdzie do głowy :)
Szukam inspiracji, a Wy jako moi czytelnicy jesteście najlepszą :) Najlepsze (według mnie) propozycje zostaną zrealizowane i przekazane osobom zgłaszającym, czyli wygrywacie to co wymyśliliście :)

Zasady:
  1. Zostaw komentarz pod tym postem i/lub na facebooku z Twoją propozycją filcowego przedmiotu.
  2. Ze zgłoszonych propozycji wybiorę dwie (jedną z bloga i jedną z facebooka), które zostaną zrealizowane i przekazane osobom zgłaszającym.
  3. Swoje propozycje można zgłaszać do 7.05.2013 r. do północy.
  4. Ogłoszenie wyników nastąpi 9.05.2013 r.

Oczywiście nie wykluczam, że jak spodoba mi się więcej propozycji to je też zrealizuję także może wygrać więcej osób :) Swój typ może zgłosić każdy, nie trzeba obserwować, nie trzeba zamieszczać banerka (ale oczywiście możecie :D).
Mam nadzieję, że wszystko jest jasne: )

Zapraszam!

28 komentarzy:

  1. Dla mnie naszyjnik z filcowych róż turkusowo, niebiesko zielony

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie sie marzy filcowy Pusheen : D
    ( pusheen.com )
    Ewentualnie jakas fajna podkladka pod kubek- zielona z bialym owockiem np. Jablkiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się marzy motyw harcerski. Tylko dokładnie nie wiem co. A może skłoniłabym się ku zielonej lilijce w serduszku, na bryloczku ?. ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. banerek oczywiście ląduje na blogu ; )

      Usuń
  4. Ja monotonnie - jakiś pluszaczek :) Piesek, misio lub króliczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. POmyślę :)), jeszcze tu wrócę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja proponuje cos z biżu:-) Marzy mi się naszyjnik/kolia, cos w stylu "collar" i do tego jeszcze barokowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym chciała broszkę o kształcie głowy Cthulhu :D
    Oto moja propozycja :)

    Pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to Marta pojechała :) Jeśli wygra, współczuję Ci walki z okiełznaniem tych wszystkich macek :D

      Usuń
    2. Oj tam oj tam :P Ilość macek może być symboliczna ;)

      Usuń
  8. a mi się marzy jakaś wiosenna broszka lub bransoleta! ;-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wkomponuję się w kolejkę i nad filcuszkiem zastanowię się jeżeli wygram.
    Zapraszam na moje candy tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. tylko i wyłącznie sowa czekoladowo turkusowa :D

    OdpowiedzUsuń
  11. torebka dla dziewczynki w kształcie zegara:)

    OdpowiedzUsuń
  12. zestaw ślicznych, tematycznych podkładek pod kubek - oczywiście filcowych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Futerał filcowy na telefon w kolorze soczystej pomarańczy, żeby od razu rzucał się w oczy w torebce i żebym nie musiała wywalać całej zawartości w celu odnalezienia dzwoniącego "wariata". A żeby nie było za prosto, to niech ma jeszcze aplikację z Twoim popisowym króliczkiem :) W kolorze malinowym. Jak szaleć, to na całego :)
    Bannerek jest :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  14. W mojej kolekcji są już: szydełkowy w pełnym ubranku, ceramiczny (na solniczce) z-decoupage'owany ( na słoiczku i to w formie 3D), pergamano (jako uroczy obrazeczek) wykrzyżykowany (jako zakładka do książki) i oczywiście w formie książkowej. To proste PADDINGTON MIŚ!!!
    Filcowy Paddington Miś- nie duży, w kaloszkach i z walizeczką. I żeby pod czapką miał malutką kanapeczkę z marmoladą jak na tego misia przystało :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. A mi się marzy filcowy obrazek w cudnych wiosennych kolorach (czyli najwięcej żółtego i zielonego) :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Breloczek poproszę, mógłby to być ślicznie opakowany prezent. No , taka mała paczuszka z kokardką, na łańcuszku ;-)Nosiłabym z kluczami.Albo maleńka koperta, oczywiście otwierana, bym mogła tam włożyć malutką karteczkę z wiadomością, którą chciałabym zapamiętać. Oczywiście też jako breloczek;-)Taką kopertką, chyba bardziej chciałabym mieć.
    Świetną zabawę wymyśliłaś!

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja bardzo lubię folkowe motywy i broszki , to może matrioszka :D albo jakiś kolorowy folkowy ptaszek :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnóstwo moich fioletowych marzeń chodzi mi po głowie, jak w mrowisku, i każde krzyczy: "wybierz mnie":

    - Pcha się koci fioletowy komplecik, jakby w kształcie kociej główki - torebeczka, portmonetka i do tego miniaturki kolczyki.
    - Z boku wyskakuje szeroka, na rzep zapinana, bransoletka z naszytymi na całości kwiatuszkami i ukrytym pod nimi schowkiem na kluczyk albo pieniążek.
    - Z drugiej strony atakuje mnie liliowe etui na dokumenty z pięknym motywem konwalii.
    - Motyle przypomniały sobie, że bardzo je lubię i wymyśliły sobie, że w piątkę splotą się skrzydłami na naszyjniku.
    - Broszka-kociak bawi się koralikiem niczym kłębkiem wełny i nie chce iść spać.
    - Kolczyki w kształcie konwalii też próbują się wypachnić na pierwszy plan.
    - Bransoletka w kształcie zegarka chce zawsze pokazywać szczęśliwą godzinę.
    - Na parapecie chciałaby się ustawić doniczka z kwiatuszkiem, o którego podlewaniu nigdy nie trzeba pamiętać.
    - A o królowaniu na kuchennym blacie marzą podkładki w kształcie odcisków kocich łapek.
    - I nagle znienacka przykicuje broszka-fioletowa wiewiórka (pierwsze słyszę, że wiewiórki też mogą być fioletowe).
    - I jeszcze broszkowy gekonik się przyplątał na wspomnienie ciepłych krajów.
    - A jeśli już muszę z fioletów zrezygnować, to bardzo marzy mi się przytulaczek Garfield.

    No i na co mam się zdecydować? ;) Z gotowców najbardziej urzekł mnie Twój fioletowy króliczek ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cóż ja mogę chcieć innego jak nie kota? Ale nie takiego zwyczajnego tylko podobiznę jednego z moich sierściuchów. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bym chciała torebeczkę z filcu, coś w stylu kopertówki lub portmonetki, tak mi się to widzi :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bym sobie wymarzyła kosmetyczkę z jakimś fajnym zwierzakiem np. kotem. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba jeszcze zdążę :D
    A ja bym chciała filcowy igielnik :) taki w formie okładki na dokumenty - niewielki i kolorowy :) a po mnóstwo filcowych inspiracji zapraszam tu: http://bugsandfishes.blogspot.com/ Nie wiem, czy znasz ten blog, ale według mnie są tam naprawdę świetne rzeczy z filcu i nawet kilka tutoriali :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  23. Mhmmm... Co by tu mogło byc? Filc, filc, filc...
    Wyobrażam sobie taką bransoletkę z zawieszkami z filcu - jeszcze nie widziałam takich mini mini zawieszek zwierząt wykonanych z filcu - z góry zaznaczam, że dałam się trochę poniesc wyobraźni, gdy starałam się coś wymyślic, także z racji, że nigdy raczej nie maiłam do czynienia z filcem, coś może ci się wydac komicznym, czy wprost śmiesznym pomysłem, wtedy to nic, też chętnie bym się pośmiała^^
    Mhmmm... A może... Może naszyjnik z aniołkiem? - aniołkiem, który byłby zawieszką? Albo generalnie coś z motywem aniołka - ten motyw daje duże możliwości, bo można na niego patrzec z różnych perspektyw, a poza tym anioły przedstawiane są ze slicznymi włosami, a przede wszystkim skrzydłami - tutaj jest duże pole do popisu;)
    Lubię motyle... Sa takie kolorowe i mogą latac... Może jakas bizuetria z motylkami? tutaj równiez wszystko zależ jak wykonasz skrzydła;) Kucze dopiero teraz uświadamiam sobie jak wiele rzeczy - wykonywanych ręcznie, takich drobiazgow zależy od szczegółów i wyczucia:)
    mhmmm... Moja mama ma alergię na pyłki, więc pełno w domu jest sztucznych kwiatków, lub zwykłych roślin, które nigdy nie kwitną;) Ma taki piekny storczyk, który mieni się bielą, bladym różem i takim mocniejszym - oczywiście niestety sztuczny - ciekawe jakby wyglądał z filcu;)
    Odrywając się jeszcze bardziej od rzeczywistości wyobraziłam sobie takie drzewko - tylko, że to trzeba by było zrobic z jakąś podpurką, stojaczkiem - drzewko, a jkego liście to byłyby właśnie z filcu tak ciekawie poupinane, lekko zwariowane intensywnie zielone. Z gałązek zwisały by na takich brązowych sznurkach coś jakby tabliczki np z malutkimi napisami, słowami typu nadzieja, wiara, czy też np w ten sposób przedstawic drzewo genealogiczne;) To by było ciekawe nawet jako prezent. Dużo pracy, ale jakby już to zrobic to piękne;) Tylko nie wiem w jakim to rozmiarze mogłoby byc - wysokości dwóch zeszytów 16-kartkowych? Akurat to miałam pod ręką żeby zmierzyc moje wyobrażenie^^ Mozna też zrobic taką mini książeczkę zawieszkę z filcu włąśnie z takimi myślami, aforyzmami, słowami :)
    Jeszcze mogłoby byc na telefon etui ale takie imitujące zwierzaki czyli np... lawendowe, albo bladoniebieskie etiu na nim takie łapki wypchane, główka i koci ogonek
    heh kurcze gdy zaczęłam czuc że brakuje mi pomysłu popatrzyłam na klawiature - gdybym miała zdolności i miała filc pod ręką to przyozdobiłabym moja klawiaturę^^
    Nie mam laptopa czyli mówię o takiej najzwyklejszej, najprostszej klawiaturze do komputera. Wybrałabym ładny fiolet, albo róż filcu, tylko kurcze jak tu teraz wytłumaczyc co sobie wyobraziłam^^ zrobiłabym taką nakładkę otaczającą poszczególne klawisze, ale nie tak, że każdą literę, tylko... bu... nie wytłumacze tego;) poprostu jeśli popatrzysz na klawiature to wszędzie tam, gdzie jest przerwa między klawiszami -np koło strzałek jest taka przestrzeń, albo pomiedzy cyframi, a wszystkimi F1,F2... dałabym taka obwódkę dookoła z filcu;) Mam nadzieję, że wiesz o co chodzi, chociaż to jest tylko moje wyobrazenie i w rzeczywistości mogłoby to wyglądac koszmarnie:D
    Jak byłam jeśc kolację w kuchni pomyslałam sobie, że zawsze chciałam miec takie sznurkowe zasłony - jakich jest teraz pełno swoją drogą;) I tak sobie pomyślałam, że takie zasłony z połączonych ze sobą kwiatków filcowych albo poprostu takich kollorowych kawałków filcu w kształcie deltoidów... Takie coś bym mogła miec w pokoju;)
    Heh jakby się uprzec to i można zrobic sobie swego rodzaju tablicę korkową z ramki i filcu w środku;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzieliłam odpowiedź bo o dziwo sa ograniczenia znakowe w ilości;p
      Aż ci współczuję jeśli będziesz to czytac;)
      A to reszta wiadomości;)

      Strasznie chciałabym też miec filcowa torebkę - ale to w sumie wiele nowych pomysłów ci nie da;) W moim wyobrażeniu taka torebka nie jest zwykła lecz lekko zaokrąglona u spodu. Ta częsc, która stanowi zamknięcie mogłaby miec inne wykończenie przy końcach - innym kolorem filcu, czy tez nawet zupełnie z innego koloru, a na niej duży, rozłożysty kwiat z filcu, a wszytsko w żywych, tętniących życiem kolorach^^
      Mhmmm... co jeszcze z takich innych rzeczy... Można zrobic ozdabiane pokrowce na płyty;) Albo kosmetyczkę filcową, albo tak jakby okleic pudełka filcem i byłyby takie fajne mięciutkie, jeszcze takich nie widziałam, a myślę, że fajnie by to wyglądało^^
      Ok - chyba skończyły mi się pomysły - wypisywałam wszystko to co wpadło mi do głowy - mam nadzieję, że choc trochę ci pomogłam;)
      jakbym sobie coś jeszcze przypomniała to napiszę ;)
      Pozdrawiam i życzę wielu pomysłów;)

      Usuń
    2. Czytając poprzednie komentarze pomyślałam sobie, że ten kociak, który łapie kulkę, tez byłby super pomysłem, jako dłuższy naszyjnik, nie tylko broszka:)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...