wtorek, 23 kwietnia 2013

Wymianka i niespodzianka

Niedawno Marakyo z Bonsaiowych robótek zaproponowała mi wymiankę:) Nawet nie wiecie jak się ucieszyłam i jak byłam zadowolona, że ktoś tak utalentowany jak Marta poprosił właśnie mnie:D Marta zażyczyła sobie etui i breloczek z wizerunkiem Grumpy Cata, czyli tego wiecznie niezadowolonego kota.

Która wersja bardziej podobna do oryginału?
Dla porównania - prawdziwy kot
Jeżeli ktoś z was miałby ochotę zrobić sobie takie etui to instrukcję znalazłam na Proper Lovely.

Dodatkowo w paczce dla Marty - miłośniczki herbaty, wylądowała taka oto zakładka.


A teraz najlepsza część czyli co dostałam w zamian:D Zażyczyłam sobie szydełkowego Yodę w postaci breloczka. Jest po prostu fantastyczny! Marta to dla mnie Mistrz Szydełka!

Można mu nawet założyć kaptur na głowę:)
Oprócz Yody w paczce znalazłam jeszcze podkładki pod kubki i zakładkę:D


Dziękuję bardzo za taką cudowną wymiankę! Sprawiła mi ogromną radość:D


Jaka mnie niesamowicie miła niespodzianka spotkała ostatnio:D Taia z Lawendowej kuźni zupełnie dla mnie niespodziewanie i z dobroci serduszka przysłała mi kolczyki, które bardzo mi się spodobały u niej na blogu:) Dziękuję Ci bardzo, bardzo! :* Dostałam jeszcze herbatki i owocowo pachnące tealighty:)


Zapraszam was do Kuźni, bo trwa tam właśnie Candy gdzie można inne śliczne kolczyki wygrać:)

16 komentarzy:

  1. świetna wymianka :)))

    pozdrawiam dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku! Koty genialne! a Yoda to rzeczywiście mistrzostwo! Gratuluję udanej wymianki :) cieszę się też niezmiernie, że moja niespodzianeczka się spodobała i dziękuję za taką reklamę mojego Candy :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Koty rewelacyjne:) Yoda debeściak:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fenomenalna wymianka!!! Twoje odsłony grumpy cata superowe, a joda - to dosłowna miniaturka oryginału!!! Zdolne bestie z Was dziewczyny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna wymianka, joda jest nieziemski :)), zazdroszczę Ci. Niestety mam szeroki telefon :(((

    OdpowiedzUsuń
  6. oj cudowne cudowne etui - mówi fanka kotka Gburka!
    Yoda rownież wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna wymianka, kotek wyszedł rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wymianka, a kocur znakomity!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy widzę co Wy tam potraficie zrobić z filcu i sznurka to po prostu w szoku jestm!!! Cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje filcaczki są jak zwykle super i jak widzę wena Cię nie opuszcza, bo ciągle coś nowego u Ciebie. Wymianka super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super!:)

    Zapraszam do mnie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Łahaaa, zakładka z herbatą jest po prostu genialna! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow.. extra!!! Superancki jest ten kot! Dzieki za link do DIY.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń


  14. Dzień dobry,

    reprezentuję stronę ZrobiszToSam.com, polski agregator blogów DIY i rękodzielniczych. Spodobał nam się Twój blog i dlatego chcielibyśmy zaprosić Cię do naszej społeczności bloggerów.

    Nasza strona oferuje Ci darmową promocję bloga oraz możliwość nawiązania kontaktów z ludźmi o podobnych zainteresowaniach.

    Po więcej szczegółów zapraszam na stronę:
    http://zrobisztosam.com

    Agregator działa na tym samym silniku co najlepszy polski agregator kulinarny "Mikser Kulinarny", ze ZrobiszToSam.com chcemy powtórzyć ten sukces :)

    Zapraszam i pozdrawiam!

    Anita

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...