wtorek, 9 kwietnia 2013

Zaległy post

Dzisiaj pokażę trochę zaległości :) Już dość dawno odbyły się dwie wymianki. Pierwsza z Klaudią bo nie mogłam się oprzeć jej kolczykom :D

Druga z Dominiką. Dostałam takie piękne rysunkowe misiaczki, które czekają na oprawienie :D




Dziewczyny zażyczyły sobie króliczki ;) Oczywiście nie obyło się także bez jakichś słodkości :D
Królik dla Dominiki, Klaudia zażyczyła sobie różowego:)



Udało mi się złapać licznik na blogu qsloncu dostałam taką pokaźną paczuszkę :) Dziękuję :D



Czytelnicy mojego bloga: Dziękuję, że jesteście:* Dzięki waszym komentarzom każdy dzień jest lepszy:)

15 komentarzy:

  1. Ciesze sie, ze miski sie podobaly : D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne wymianki. Gratulję złapania licznika. Ja się zniechęciłam do tej zabawy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna wymiana :D

    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta wymianka :) Kolczyki i rysunki cudne, a króliczki od Ciebie tez przeurocze!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęściara, takie fajności :-) A Twój króliczek to elegant. Ma taka fajną kokardę :-) Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dziwię się że nie oparłaś się kolczykom są extra a i misiaczki niczego sobie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ udane wymianki miałaś :) Szczególnie kolczyki mi się podobają :)
    Też polowałam na ten licznik trójkowy :) Fajne drobiazgi dostałaś
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. my też dziękujemy, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolczyki super i w ekstra kolorach, rysuneczki po prostu słodkie :) fajna wymianka i gratuluję nagrody za licznik :)) obfitości!

    OdpowiedzUsuń
  10. Króliczek uroczy, a na takie kolczyki to sama bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No widzę że wymianka udana dla obu stron:) zyskałaś śliczne misie, a kolczyki poprostu bomba!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie tu u Ciebie:) Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj!
    Zdobyłam wyróżnienie Liebster Blog Award. Teraz ja nominuję Ciebie więc zapraszam do mnie po tzw. "Wyróżnienie". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję udanych wymianek, piękne prezenty!
    Pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...