czwartek, 9 maja 2013

Wyniki konkursu!

Muszę przyznać, że wybranie wśród tylu propozycji było niezwykle trudne. Miałyście naprawdę wspaniałe pomysły :)
Oto wygrane:
z bloga

z Facebook'a



Dodatkowo wybrałam jeszcze dwie propozycje :) Dziewczyny tyle się rozpisały i miały takie ciekawe pomysły. Dlatego wybiorę coś z waszych koncepcji i Wam wyślę, ale co to będzie niespodzianka ;)



Proszę Was o podanie swoich adresów na maila inzynier.z.perspektywami@gmail.com

Dziękuję wszystkim za udział! Będę wracała do Waszych propozycji i jeżeli którąkolwiek wykorzystam to zostaniecie wtedy nagrodzone :)

12 komentarzy:

  1. A ja sie specjalnie staralam co by w skrocie napisac i malo ,-, Mi to szczescie nigdy nie dopisuje.

    Gratulacje dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pomysły wybrałaś, też zwróciłam na nie uwagę ;) ale się Kochana natworzysz i narozdajesz :))

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje i dziękuję za konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ;))) Strasznie trudno cieszyć się w milczeniu, ale o trzeciej w nocy wrzaski radości mogłyby być niewłaściwie odebrane ;))) Podpięłam się pod juwenaliowe szaleństwa, w nadziei, że dźwięk rozstrojonego radia płynący z mojego ogródka uda się zrzucić na karb zabłąkanej studenckiej duszy ;))) Buziaki dla Ciebie przeogromne i gratulacje dla wszystkich nagrodzonych, a pozostałym życzę powodzenia w następnych konkursach ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, dziękuję, dziękuję... Taka niespodzianka od rana a ile radości. Buzia mi się śmieje od ucha do ucha :) Już od dawna mi się marzył taki właśnie obrazek a teraz szczęście się do mnie uśmiechnęło i będę go mieć :) Ach nawet nie wiesz jaka to dla mnie ogromna radość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku naprawdę dziękuję ^^ I również gratuluję innym wybranym pomysłom;)
    Życzę dużo weny do realizacji, tego wszystkiego co chcesz zrobic:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebne dane wyślę jutro lub najpóźniej w poniedziałek - nie wiem dlaczego, ale moja poczta zwariowała;) Nie widac wogóle treści wysyłanych przeze mnie wiadomości;)
      Pozdrawiam;)

      Usuń
  7. twenty minutes was a generous statement.

    Here is my homepage; attract women

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za zabawę, gratuluję pomysłowym zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję w pełni zasłużone - naprawdę się rozpisały i to z całkiem fajnymi pomysłami :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...